De overdracht van uw gegevens vindt plaats op 8 en 9 juni
Enkele diensten zullen voor en tijdens dat weekend verstoord of niet beschikbaar zijn:
-
U kunt de AXA Bank mobile app en homebanking gebruiken tot vrijdag 7 juni om 17 uur.
Van vrijdag 7 juni 17 uur tot maandagochtend 10 juni kunt u niet digitaal bankieren. -
Online betalingen ondervinden mogelijk onderbrekingen.
Selfservice-toestellen bij AXA Bank zullen vanaf donderdagavond 6 juni niet beschikbaar zijn.
✔ Betalen met bank- of kredietkaart kan wel in de winkel, op restaurant,…
​
✔ Geld afhalen zal mogelijk zijn (behalve aan AXA Bank-automaten).
​
✔ U zal met de Payconiq by Bancontact-app nog steeds tussen vrienden kunnen betalen via een QR-code en ook online betalingen doen door op een Bancontact-betaalknop te klikken.
Goed om te weten
-
Uw rekeningnummer en BIC blijven ongewijzigd.
-
Uw bankkaarten en kredietkaarten (VISA) van AXA Bank blijven gewoon werken.
-
De overdracht van uw zicht- en spaarrekeningen gebeurt automatisch.
-
U kunt de Crelan mobile app gebruiken vanaf maandagochtend.
AXA Bank maakt de overstap naar Crelan
En dat doen we samen met u. We zorgen voor een vlotte overgang voor u.
Al uw bankproducten en persoonlijke gegevens zullen zorgvuldig en veilig worden overgedragen aan Crelan.
Voor specifieke vragen verwijzen we u naar onze veelgestelde vragen.
We zijn met het hele team goed voorbereid en klaar om u te helpen met uw vragen vanaf maandag, zowel telefonisch als in het kantoor. Loketverrichtingen zijn terug mogelijk vanaf dinsdag.
Kizy, Kay, Pauline, Ellen en Geert